A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. március 3., szombat

Bocsáss meg, fiam



Talán volt olyan nap, mikor megbántottalak,
és nem tiszteltem kellőképpen kamaszságodat,
mert irántad érzett szeretetem nem engedte meg,
hogy mindenben egyet érthessek veled.

De tudnod kell, fiam, ha vétettem is ellened,
azt azért tettem, hogy írott sorsod ne sebezzen meg,
hisz oly sok könnyet el kell sírni, míg ráeszmélhetünk,
döntésektől függ az egész életünk.

Én csak próbáltalak védelmezni, jó anyaként óvni,
hogy ne kelljen a világ előtt félve meghajolni,
és alázattal tűrni, hogy egyszer elvegyék majd tőled,
a Jóistentől kapott,  hited, emberséged.

Ezért mindig úgy gondolj rám, és mindig úgy szeress,
mintha én mutattam volna azokat a szépségeket meg,
melyektől virágzó nyár lesz majd az egész életed,
az-az élet, drága fiam,  amit én adtam neked.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.