A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. november 5., vasárnap

Már nem tör meg a bántás


Erős lettem. Ma már nem tör meg a bántás,
és könnyekre sem sarkall átkos fájdalma,
mert megtanultam én is, nincsen olyan ember,
kiért megalázva harcolni érdemes volna.

Aki nem értékel engem, s nem áll mellettem,
az számomra nem más, csak egy idegen,
ki bármily messzire megy, nem érzem majd azt,
hogy nélküle az élet milyen fájdalmas.

Ki nem érti meg lelkem néma panaszát,
az akkor sem érti meg, ha hangosan kiált,
mert aki szívében hordja az én lelkem fájdalmát,
az némán is hallja hangtalan szavát.


Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.