A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. szeptember 9., szombat

Egy anyai szív vallomása


Még ölelhetlek benneteket drága fiaim,
és túlküzdhetem magam az élet kínjain,
mert elég erős ahhoz a szívem és a lelkem,
hogy értetek mindenen felülemelkedjem.

Még tart a büszkeség, a meg nem alkuvás,
még nem veszi el kedvem a csendes elmúlás,
mert ösztönöz és hajt az a nagy-nagy szeretet,
amely féltőn óvja minden lépéseitek.

Még elmondhatom nektek, büszke vagyok rátok,
s hogy mellettetek mindig  oltalmat találok,
mert  ti vagyok, s ti lesztek, kik gyógyítják a lelkem
itt lenn a földön, s majd odaát a mennyben.

Még bátran sóhajthatom az éjszakai csendben,
mily jó, hogy szerető anyátok lehettem,
s mily jóleső az a tudat, melyről bizton hihetem,
hogy ti halálom után is szerettek engem.
  

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.